Blogger Templates

Followers

My Shout~

Monday, October 29, 2012

Sinister Movie 2012..~


Hye semua!!

27 hb aritu irny tgk wayang dgn kawan..xder citer menarik pun main terjah je la alang2 dh kat depan wayang hehe so tgk je cerita pe yg ada..dalam semua2 citer aritu cita Sinister ni cm menarik so pe lg trus beratur hehe..sblm ni selalu tgk citer kartun je kan maklumlah ramai askar bawah 18thn haha so aritu try lak citer thriller/antu2 ni 18thn keatas okay^^


Plotnya :

Sinister..Filem seram yang mengisahkan seorang penulis novel yang berpindah ke rumah baru yg merupakan btempat berlakunya kematian 4 beranak dah misteri kehilangan seorang kanak2 perempuan.Ellison Oswalt telah membawa keluarganya tinggal dirumah tersebut tanpa pengetahuan isteri serta 2 anaknya semata2 ingin mencari ilham bg novel terbarunya.

Selepas beberapa ari dia terjumpa satu kotak misteri yg mengandungi rakaman pembunuhan kejam 5 keluarga termasuk penghuni rumahnya sebelum ini.Maka terbongkarlah siapa Mr Boogie 

hehe...seram x?haha...sape2 yg der sakit jantung dan lemah semangat jgn la tgk citer ni okay..huhuk
kalau xseram layan screenshot nih eeeeiiiii~~~






huhu seram lak tgk pic tuh..kalau nk tau ending sila lah tgk yer jgn melambung lak pop corn tu nanti haha^^
byee2!!

 
 

No comments: