Blogger Templates

Followers

My Shout~

Wednesday, August 8, 2012

Juadah Sahur & Berbuka ^^

Juadah Sahur & Berbuka ^^
Alhamdulilah dah masuk 20 hari kita berpuasa lg 10 ari jer lg dh nak raya mm..so mcmana puasa setakat nie?mesti ada yg naik sekilo xpun berkilo2kan haha^^..Puasa irny thn ni alhamdulilah semuanya serba sederhana saja daripada juadah berbuka sampai raya...xnk bazir2 yer kalau pegi bazar ramadhan tuh borong semuanya haha....thn ni xde la cmtu..berat irny pun xnaik dan x turun huhu ok la drp naikan =)


So ari2 kalau bersahur ni menu irny Koko krunch + susu..xde lg mkn nasik pg2 buta hehe...irny pilih koko krunch pun sebab itu je yg menaikan selera mkn pg2 kalau x mana lalukan haha

Menu Berbuka lak simple je..family irny bnyk yg berdiet thn nih hehe...tapi simple dan sedap sgt (air tangan mama kan heeee)


Ini Ikan 3 rasa akak Sweet & sour hehe...+ telur masin wat sendiri + telur dadar +Murtabak je


ni lak Ikan Stim thai (fav abah ) + Sayur Lemak + Telur dadar dan Ikan Perkasam..^^


Yg ni Kari Kepala Ikan + Ikam Perkasam + Sayur lemak +Murtabak dan kuih2


ni lak Tom Yam Putih + Telur Dadar + sayur + Murtabak + kuih


hehe kalau tgk Murtabak tuh mesti ada kan..kalau nk tahu irny xmakan nasik so murtabak tu je dh cukup tuk irny berbuka..ari2 irny cari kalau xde xleh lah sebab sedapppp..caripun kat org yg sama ja org lain jual xnak haha..mesti bangga kalau tauke Murtabak tuh tahu kan haha

Saat paling indah skali bila berbuka ramai2 kat ofis ...meriah sgt ^^...mkn ramai2 walaupun depan pc je haha


yg pakai cermin mata tu la bos irny sporting sgt2 =)


Menu pun bnyk kuih jer hehe ...so thn ni xde nasi wat irny  yer^^
Kalau g bazar jgn beli sampai membazir yer tak elok tu hehe
ok la Bye2...^^

No comments: