Blogger Templates

Followers

My Shout~

Tuesday, June 12, 2012

Hutan Lipur Ulu Bendul Kuala Klawang ~ Jom Picnic

 Hutan Lipur Ulu Bendul Kuala Klawang ~


Musim2 panas mcm skang nih best kalau g picnic tepi airterjun kan...besttttttt^^..xkisah la dkt ke jauh ke janji happyyyy...hehe cuti sekolah pun dh nk abis so pegi picnic aritu dari sepang ke Kuala Klawang ader la dlm 1jam lebih ikut had laju hee kalau laju cepat la sampaikan hihi...sungguh tenang sebab xramai sgt (sebab ari org keja hehe)...so rasa mcm hutan tu irny yg punya hahahaha... =D 


Seperti biasa sampai ja cari port best...hehe amry melawat kawasan ^^



Jernih ja..ikan pun ada besssttt...kebetulan amry bwk goggle yg diving tuh fuh ala2 scuba diving lah kat situ hee

 

ini budak xsabar2 nk terjun hehe..(nampak perut tuuu hee)


Khemah penting...tmpat abah golek2 hihi


check keadaan khemah ^^


aktiviti berkubang bermula hehe


mama xjoin mandi so mkn la pe lg...menu aritu beli ja malas nk usung huhu : Nasi Kukus + Ayam Berempah ^^


Me...jap lg nk join berkubang haha

Pasni dtg sini jer la sebab selesa pastu xmcm air terjun irny pegi sblm ni sesak + sempit ehehe..jauh pun xpa janji puas ati kan hehe...k la Byeeeee!!!

No comments: