Blogger Templates

Followers

My Shout~

Saturday, March 10, 2012

Restoran : Ani SUp Utara~

 
Hye semua..


Aritu ader tgk tv xingat lak rancangan apa tp citer mkn2 la hehe ..tgk org mkn sup trus teringin kebetulan area bangi ada so pe lg hehe laju2 jer pegi satu family..ada mcm2 sup kat situ + mkn2 lain ^^..sape yg ske pedas bole la suh org kedai tu  letak cili..sebab bg irny sup tu xde la pedas sgt biasa2 jer =)


Sape2 yang kempunan nk mkn sup utara bole la try Ani Sup Utara ^^..mcm2 jenis sup ada hehe kalau sekor lembu tuh semua bhg bole wat sup(xde la semua ada yg x bole mkn hehe) =D
Cawangan


for info bole la tgk sini k Ani Sup Utara

ni Alamat : Bangi ~

Ani Sup Utara, Bandar Baru Bangi

Jalan medan pusat bandar 4 (Seksyen 9), Bandar Baru Bangi, Selangor

My Fav ~~ 
Sup Ekor (bhg lemak2 xske hehe)

1 comment:

EDRA said...

patutlah sensitive bila dengar bunyi ekoq rupe2nyer suka makan sup ekoq..haha..tapi memang sedap pun..