Blogger Templates

Followers

My Shout~

Monday, March 14, 2011

Portuguese Egg Tart ^^

::Kempunan Smlm haha::

Huhu nth la betul ke tak ejaanya hihi...dh lama mkn tapi tak tahu apa namanya haha..sejak2 nie irny rasa nk sgt mkn benda nie..pegi keje pun teringat2..parah ler cmni..ngalahkan orang ngidam lak heee..so smlm tak dapat cari tp arini trus g TESCO Nilai hehe maklumlah cuti kan..(xde keje lain irny nie cuti jer mkn.cmner nk slim huhu)kebetulan mama nak g amik ubat so tercapai lah hasrat nk mkn Portuguese Egg Tart yg sedap tuh heee..tp limit 2 biji jer xleh lebih kata diet hahaha..teringin sangat nak wat sendiri..insyaallah bila ada masa nk buat hehe pastu makan la puas2 (opsss lupa..sy diet heee)

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
blogger-emoticon.blogspot.com

Portuguese Egg Tart @ King Bakery

::Try Each a CUP & DAily Fresh Waffles..best2::







One for me and one for mama^^




Take away Blueberry Cheese Tart

Jalan2 cari makan ~

No comments: