Blogger Templates

Followers

My Shout~

Sunday, March 6, 2011

Durian2 aka Duran2 heee~

::Neneku...Kampungku..pokok durian~::

i luv u tok...muahh2

Aritu singgah Kulim sebelum balik Sepang..soo dpt la tengok bung durian..sure adik2 irny xnah tgk nyer haha..cian diorang tu la duduk pekan lagi haha..tp bunga durian dekat tepi umah tok x kembang lagi..kalau x sure wangi jer bau ~ teringat zaman kanak2 dulu selalu amik bunga durian yang kembang tuh tuk rasa madu...sedappp maniss ja..tp kalau dah besar2 cmni malu la haha...otw balik tuh singgah ipoh cari durian..sungguh tidak mengecewakan sebab tmpat durian yg kami stop tu buah durianya sedappp sgt..sampai x teringat nak snap pic haha (hilang arah bila jmpa durian) maklumlah dh bertaun x mkn..sblm nie x rasa nak makan pun nth cmner aritu teringin heee...tq pakcik^^

Bunga Durian...

Durian Ipoh besttttttttt~nyummm2


No comments: