Blogger Templates

Followers

My Shout~

Tuesday, March 1, 2011

Al ~ Fatihah...

Assalammualaikum...dh lama rasanya x update blog..bnyk benda nk tulis sebenarnya tp semuanya hilang huhu...smlm baru jer balik dari Penang..28 hb aritu dpt berita nenek meninggal dan hari tu jugak birthday mama..huhu sedey sgt dulu kecik2 nenek selalu jaga irny...lg sedey bila x sempat nk jmpa..otw blik tuh jalan lak jem kat Penang soo sampai2 jer org dh baca doa kat kubur nenek..huhu x sempat jmpa...last balik pun awal thn aritu..time tuh nenek sihat jer mcm biasa..yang paling rasa pemergian nenek sudah tentu tokwan...sedey sgt bila tokwan nangis ckp dia xtahu nk biasakan diri bila nenek dh xde..sblm nie diorang x penah pun berpisah...huhu xpe la tokwan anak2 dan cucu2 masih ada lg..nanti blik penang irny g jmpa tokwan k..mmm..ape leh wat semuanya sudah tertulis..apa2 pun alhamdulilah semua dh selamat..semoga roh nenek dicucuri rahmat...aminnn...

No comments: