Blogger Templates

Followers

My Shout~

Wednesday, February 16, 2011

Shopping!!

::Bling2 ::


Arini cutiiiiiii...so temankan mama dgn abah cari barang umah maklumlah alang2 renovate tuh nk gak bg puas ati hehe...mulanya nak cari area nilai tp ternyata Nilai 3 skang nie barang tersangat lah mahal..camner la org cakap murah..harga satu barang kat Nilai bersamaan 2 barang kat Seremban jenis yg sama lak tuh...mmm so beli jer barang tuh kat Seremban lagi berbaloi ^^

Destinasi pertama @Nilai

::Avalon NIlai::


Bling2 lampu hiasan umah

Well memang lah cantik2 lampu kat sini tp nk beli pun kena tgk kat mana nak pasangkan hehe kalau ikutkan ati nk lampu yg mcm kat hotel2 tuh huhu tp kang kalau tak kat umah cm x sesuai lak heeee....

Sungguh cantik2..yg ini paling besar stakat nie hehe

Barang yg dicari ader kat kedai nie tp mahal dari kedai yg dkt seremban tuh..berbaloi lg beli kat sana..leh beli dua lg hehe..

Mahal lorrr...hehe

Destinasi kedua @ Seremban

Kipas 2 unit (tuk hall dgn dinner site) + decoration lamp tuk dapur^^

Akhirnya beli kat sini jah..murah lg dr yg di Nilai tuh..sebab tuh irny xske g Nilai 3 tuh...brg2 semua dh mahal...x macam dulu..mmm maybe dh ramai sgt org datang NIlai 3 ni shopping kot so harga naik la..=(

Bedroom set tuk Mama & Abah(besar almari dia besstttttt)

1 comment:

Nasuha Salleh said...

nilai 3 best shopping kain baju je =D hehe

My Recent Post: Makan Ayam Dengan Bahan Kimia