Blogger Templates

Followers

My Shout~

Sunday, January 23, 2011

Selamat Pulang Sepang~


Tepat jam 930pg td bertolak dari penang..tp sampai umah kul 315ptg hehe..ingatkan sempat irny nak masuk syif petang tp x sempat..apa2 pun irny still g keje masuk lewat skit la hehe(biar lambat asalkan keje kan hehe)..penat pecut keta dh macam perlumba F1 dah dan sempat lg tuh g lunch haha..=D..balik penang x sempat nak beli jeruk ker ole2 ker dh pegi sana x dirancang soo kelam kabut skit la huhu..nextime la irny beli jeruk tuk kawan2 AOCC la ek (insyaallah)..tp kan kempunan x sempat nk g Kapitan waaaaa...hukhuk ngidam2

Dan arini gak rasa cm nk jd kejam sgt2..huhu rasa cm nk racun kucen hitam blakang umah tuh (kejam nieeee) mau x nya sampai2 umah jer td nampak kucen tuh lari kluar ikut tingkap dapur..yg si Ginger dgn sontot takut trus x kluar dr bawah meja..(ginger dan sontot tuh kucen yer hehe bukan org tau)..dah la suk umah org kencing lak tuh..2x dah jd cmtu rasa cm dh ilang sabar nie..x kisah la kucen sape pun rasa cm nk racun jer eieieiieieeiee

marahhh nieeee grrrr

No comments: