Blogger Templates

Followers

My Shout~

Monday, January 3, 2011

Jodoh pilihan keluarga ker sendiri??

::Jodoh::


Jodoh??mmm..skang nie kalau balik kampung jer dah xde soklan lain..along bila nk kawen...along bila nk bg cicit kat tok..along bila nk wat nasik minyak dan macam2 lagi..huhu terasa diri nie semakin tua adess..bukannya xnak kawen tp masalahnya jodoh x sampai lgkan..mmm calon pun xder lagi..so buat masa skarang nie kena la tebalkan telinga nie denagr semua tu..huhu..apa2 pun irny serah pada takdir..apa bole buatkan apa yang kita impikan xsemestinya tercapai..huhu(setelah kembali single nie dah malas nk mencari huhu..

So skang nie kalau ikutkan biar jer family carikan..tp family nk suh cari sendiri lak..haha..kalau korang kan apa yang korang buat bila menghadapi situasi begini??..pilihan keluarga atau pilihan sendiri??..bagi irny la x kisah la pilihan sape pun asalkan org tu jujur dan ikhlas dgn kita..betul x?
huhu skang dah masuk 2011..umo dh bertambah 1 thn irny xde la kisah sgt bab kawen ni..bagi irny dulu lain skang nie lain..ramai perempuan dah bekerjaya nie tp biasa la kan mak mana x risau..huhu..kalau orang lain xtahu la risau ker x..tp kan kalau cakap x risau tu tipu laa kan mesti ada gak sikit...huhu..haishhh..mama doakan anakmu ini yer =)

2 comments:

Arfiffy Roslan said...

aminnnnnnnnnnnn.. semoga btemu jodoh la yer.. :) makin tua makin hot xpe irny.. xd mslhnya.. hehe

Irny said...

haha aminn tuk ko gak fify..^^ makin tua makin hot ek bole la...hehe