Blogger Templates

Followers

My Shout~

Tuesday, January 4, 2011

Entri orang tak cukup tidoo~

::Kebosanan::

lorh haha cakap x cukup tido tapi still leh wat entri ape kes hehe..mm memang la ngantok ader lagi nie lagi2 semalam adesss rasa lambat sangat nk balik...nie semua gara2 ofis tuh dh jadi macam peti sejuk sudah la gelap gulita..huhu sejuk sgt3 mlm td...lagi2 time ujan huhu..bestnya dpt duduk umah time tuh huh...yang tak bestnya orang lain bole jer tido tp irny xleh tido..huhu dah ada org ckp irny nie dh macam burung antu lak...hehe mana taknya kalau nk try tido tuh jap2 alih sana jap2 alih sini xkan terlena la..sakit badan ader la (maklumlah tido kat depan pc ja hehe)..

Muka orang ngantok huhu~

Dalam kegelapan huhu


abaikan mereka2 yang tido kat belakang tu yer hihi...


No comments: