Blogger Templates

Followers

My Shout~

Thursday, December 16, 2010

PicNic @ Sg Gabai~

::Yahooooooooooooo...::

Smlm irny dgn adik irny (birthday gurlz)pegi picnic kat Hutan Lipur Sg Gabai dgn illany nyer classmate form 6 maklumlah STPM dh abis soo mau enjoy2 la ^^..cuaca?? asal ckp nk g picnic skang nie sure org tanya x ujan kerrr??haha tp aritu huhu mendung jer...mulanya ingat x ujan tp skali ujan lebat sangat2..time sampai tuh ingatkan diorang nie nk picnic area bawah jer skali naik atas skali huhu mau semput irny naik tangga tuh..tp berbaloi jugak la sebab permandangan kat atas tu dgn kawasan air terjun tuh memang cantikkkkk....hilang semua penat..time tu irny plan xnk mandi soo baju xde la bawak skali ujan turun adesss trus irny lari kebawah cari bumbung..tp basah gak la..yg diorang menahan kesejukan kat atas tuh hehe tu la suh duduk bawah bumbung xnk nak duduk bawah pokok lg heee kan dh duduk dlm ujan..(rasa nyesal lak xmandi aritu adesss rugi2)...panggang ayam pun ader yg x sempat soo terpaksa buang ruginyerrr..huhu..jom layan pic..sket jer xbnyk..selebihnya ader dlm Fb hehe

Tingginyaaa...ada 3 lg tinggi mcm ni harus dilalui...adess

Berehat sebentar....fuhh

Hilang semua rasa penat tgk air terjun nie...~akhirnya sampai adeh

Adik2 yg sudah kelaparan..hehe

jgn rebutt2(kebasahan pas hujan sebabt uh lapar giless)

sedapnyaaaaa

tuan umah posing sket~

No comments: