Blogger Templates

Followers

My Shout~

Monday, March 30, 2009

Free Movies here..!!!

Minggu lepas irny duduk rumah tgk dan download movie ja..hehe x yah susah2 pegi pangung wayang..so sape2 nk movie2 nie ckp ja kat irny..x yah susah2 cari cd lg haha...free of charges...

INHEART



Citer nie best..pada sape2 yg suka baca buku cerita tgk la citer nie..mengisahkan seorang lelaki yg mempunyai kuasa luar biasa apabila setiap watak buku yg dibaca akan menjadi kenyataan..akibat drp keistimewaan itu dia kehilangan isterinya yg dipercayai bertukar tempat dgn watak yg keluar drp buku cerita yg dibaca...dia kini mencari buku yg bertajuk Inheart semata2 untuk menbawa kembali isterinya kedunia nyata..

x rugi tgk citer nie hehe bestttt...

BEDTIME STORIES


Citer nie lak mmm ok la kalau budak2 nk tgk..hehe banyak kepada citer dongeng..menceritakan 2 kanak2 yg mempunyai imaginasi yg tinggi..setiap imaginasi tu menjadi kenyataan..

MARLEY AND ME


Citer nie best..sedih pun ada..huhu...mengisahkan sepasang suami isteri yg memelihara anjing yg bernama Marley..Marley merupakan anjing yg paling nakal,paling x berdisipilin,dan suka sepahkan rumah haha tetapi disayangi oleh tuanya..citer nie lawak sgt2 heheh...tp yg sedihnya bila sampai endingnya...huhu..

BRIDE WARS


Hehe pada sapa2 yg suka princess dairy mesti suka citer nie..citer ni mengisahkan dua org sahabat karib yg berangan2 dari kecik untuk mengadakan majlis perkahwinan impian mereka..tetapi bila tiba saat perkahwinan tu tiba2 tarikh perkahwinan jatuh pada hari yang sama..akibat drp itu kedua2nya bergaduh dan mencari jalan agar salah satu drp majlis perkahwinan tersebut batal atau tidak berjalan lancar...citer ni lawak sgt2...dua2 cute2 hehe..

TWILIGHT


Twilight citer mengenai seorang gadis yang jatuh hati pada "vampire"yg hensem,macho,caring sgt..apa akan berlaku setelah gadis tersebut diburu olah vampire2 jahat??dapatkah kekasihnya melindungi gadis yg dicintainya??citer nie romantik sgt..jalan citer best..rugi sapa yg x tgk huhu..

SHOPAHOLIC



Sapa yg suka shopping tgk citer nie hehe...citer nie irny x sempat tgk lg...x tahu jalan citer dia mcmana..tp tgk mcm best jer hehe..

Movie akan datang

- Watchman
- Knowing

-xoxoxoxoxo-

No comments: