Blogger Templates

Followers

My Shout~

Monday, June 16, 2008

Harga Barang Naikkkk!!!

Camana Nieee!!!!!!!

Huhuhu...semua barang dah naik harga skang...makanan,perkhidmatan dan macam2 lg semua dah naik..sebab tu banyak lah orang amik kesempatan tuk naikan harga sesuka hati..skang nie budget mkn dah x leh RM3 paling sikit pun RM5 keatas..kalau cmtu mkn roti jer la hari2..hehe Roti pun dah naik..dan akan naik lagi kot..kaya lah diorang nie (yg bukak kedai). Skang nie perkhidmatan pun dah naik..nanti erl,lrt,komuter lak naik..(sebab dengar2 bekalan elektrik akan naik)..aduh tapi satu jer x naik2..GAJIII....ntah bila nak naik..(kalau naik pun RM40 tu jer yg paling tinggi..) gawat,,gawat..




Tikus Batik...hehe


Kaktus (beli di Cameron aritu harap2 panjang la umur dia..amin)


No comments: