Blogger Templates

Followers

My Shout~

Monday, June 16, 2008

Harga Barang Naikkkk!!!

Camana Nieee!!!!!!!

Huhuhu...semua barang dah naik harga skang...makanan,perkhidmatan dan macam2 lg semua dah naik..sebab tu banyak lah orang amik kesempatan tuk naikan harga sesuka hati..skang nie budget mkn dah x leh RM3 paling sikit pun RM5 keatas..kalau cmtu mkn roti jer la hari2..hehe Roti pun dah naik..dan akan naik lagi kot..kaya lah diorang nie (yg bukak kedai). Skang nie perkhidmatan pun dah naik..nanti erl,lrt,komuter lak naik..(sebab dengar2 bekalan elektrik akan naik)..aduh tapi satu jer x naik2..GAJIII....ntah bila nak naik..(kalau naik pun RM40 tu jer yg paling tinggi..) gawat,,gawat..




Tikus Batik...hehe


Kaktus (beli di Cameron aritu harap2 panjang la umur dia..amin)


Kempen "Walk The Enviroment" Green Globe 21

KLIA WALK THE ENVIROMENT

P
ihak KLIA mengadakan satu kempen mengenai kesedaran masyarakat mengenai bertapa penting nya alam sekitar terutama pokok2 hijau di kawasan KLIA. Disamping itu pelbagai aktiviti dijalankan pada hari itu..sama lah irny yg x lepaskan peluang untuk membantu didalam menjayakan majlis..serta meramaikan lagi majlis..heheh

Tema majlis itu adalah warna hijau + kuning = bendera kedah..hehe (promote lak..)


Pilih jgn x pilih sepoloh hinggit jer...(ksian Tan Sri Aris penat ker tu??)


Slow2 jgn berebut semua dapat..hihihi (masing2 nk amik sijil penyertaan)


Inilah stage yg diorang nie dikir barat...hehe


eh nie pehal lak???(saje memeriahkan suasana)


Eh abg kieran pun ade...


wah cam iklan DIGI lak...(heheh)


Pic2 warga kerja KLIA yg sama2 menjayakan majlis..



Wah bestttt tuuu...dok dalam hutan sekali sekala...


KLIA we love uuuu....



p/s :Sorry la lama x update..bz laa